ست روتختی ز کالای خواب پر طرفدار است که در بازار فروش زیادی دارد. روتختی اسپرت در بین انواع روتختی متقاضیان بیشتری دارد. زیرا این نوع روتختی هم برای آقایان و هم خانم ها مورد استفاده قرار میگیرد. در فروشگاه روتختیم انواع روتختی اسپرت یک نفره و دونفره موجود است که برای خرید روتختی اسپرت کافی است به وبسیایت روتختیم مراجعه کنید. در این مقاله به بررسی روتختی اسپرت و ویژگی های آن می پردازیم.

روتختی اسپرت چیست ؟

 یک سرویس یا ست روتختی به مجموعه ای چند تکه ای، دوخته شده از پارچه های ملافه ای، جهت استفاده هنگام خواب بر روی تخت خواب گفته می شود. از میان تکه های لیست شده در زیر، یک سرویس رو تختی اسپرت  می تواند شامل یک یا چندین تکه از آنها باشد. علاوه بر این، سرویس های رو تختی دارای مدل های مختلفی می باشد که در ادامه به معرفی هر کدام پرداخته می شود.

روتختی اسپرت از چند تکه تشکیل شده :

باتوجه‌به اینکه روتختی اسپرت توسط برندهای مختلف تولید می‌شود، تعداد تکه‌های آن‌ متفاوت است. معمولا لحاف روتختی یک نفره و دو نفره اسپرت با یکدیگر تفاوت دارند که در ادامه هر کدام را بررسی خواهیم کرد.

روتختی اسپرت یک نفره؛ با طراحی شیک و جذاب برای اتاق جوان‌ها

لحاف‌های اسپرت طرح و رنگ‌های متنوعی دارند که باتوجه‌به روحیه دخترها و پسرها تولید شده است. برای اتاق خواب نوجوانان و جوانان هم می‌توانید از لحاف اسپرت یک‌نفره استفاده کنید که متشکل از تکه‌های زیر است:

    یک عدد لحاف، مناسب با ابعاد تخت یک‌نفره

    یک عدد روکش تخت

    یک عدد روبالشی

برای تخت‌های یک‌نفره می‌توانید روتختی چهار فصل را نیز انتخاب کنید. پارچه لحاف اسپرت شباهت زیادی به روتختی‌های چهار فصل دارد.

روتختی اسپرت دو نفره جدید؛ مناسب برای جهیزیه عروس

روتختی‌های دونفره اسپرت به دلیل طرح و رنگ جذابی که دارند، یک انتخاب مناسب برای جهیزیه عروس به شمار می‌روند. با ست کردن رنگ لحاف اسپرت با وسایل اتاق و تزئینات جهیزیه عروس، می‌توانید چیدمانی خاص برای زیباتر شدن جهیزیه در نظر بگیرید. معمولا در یک ست لحاف اسپرت دونفره تکه‌های مختلفی به شرح زیر وجود دارد:

 

    یک عدد لحاف

    یک عدد روکش تشک تخت

    دو عدد روبالشی

برخی از تولید کننده‌ها برای ست‌های روتختی اسپرت عروس، تعداد بیشتری روکش‌ برای بالش یا کوسن هم تولید می‌کنند. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که روتختی عروس باید به رنگ سفید و همراه با تزئینات خاصی باشد؛ اما روتختی اسپرت یک روتختی عروس با قیمت مناسب و ظاهری شیک برای دکوراسیون‌های مدرن و جوان‌پسندانه است.

روتختی دو نفره طرح مر مر 2

ویژگی‌های یک روتختی اسپرت پسرانه و دخترانه خوب چیست؟

همه ما مدت ۸ ساعت در شبانه‌روز را در خواب سپری می‌کنیم؛ ازاین‌رو باید یک لحاف و روتختی راحت و خوب داشته باشیم تا به آسایش و آرامش ما در خواب کمک کند. یک ست روتختی اسپرت خوب، باید از لحاظ استانداردهای بهداشتی کیفیت قابل قبولی داشته باشد تا باعث آسیب‌های جسمی نشود. مهم‌ترین ویژگی‌های یک لحاف روتختی اسپرت به شرح زیر است:

    تولیده شده از الیاف ضد حساسیت

    تولید شده از پارچه کتان، نخی و پنبه خالص

    قابل شست‌و‌شو در ماشین لباسشویی یا به‌صورت دستی

    کیفیت بالای چاپ با رنگ‌های ثابت

    ماندگاری و مرغوبیت کالا

جمع بندی :

در این مقاله به بررسی روتختی اسپرت پرداختیم که شما عزیزان باتوجه ه دکوراسیون اتاق خود بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. روتختی اسپرت موجود در روتختیم جز پر فروش ترین و با کیفیت ترین نوع روتختی است.