رو تختی کتان یک نفره جز پرفروش ترین جنس پارچه روتختی است. در فروشگاه کالای خواب روتختیم انواع روتختی کتان یک نفره در طرح ها و رنگ مختلف موجود است. با خرید روتختی کتان یک نفره هم از طرح زیبای آن استفاده کنید و هم از کیفیت بالای آن لذت ببرید.

ویژگی های روتختی کتان یک نفره :

برای انتخاب روتختی کتان یک نفره باید به چند فاکتور مهم توجه داشته باشید:
1 جنس روتختی و الیاف استفاده شده در آن باید ضد حساسیت باشد.
2 ابعاد روتختی باید متناسب با تخت باشد.
3 برای زیبایی دوچندان روتختی باید با وسایل و سبک اتاق خواب همخوانی داشته باشد.
4 جنس روتختی باید قابل شستشو باشد.
بهترین جنس پارچه برای خرید روتختی :
پارچه کتان از بهترین گزینه ها برای پارچه روتختی است. زیرا پارچه کتان در برابر باکتری بسیاری مفاوم است ، جریان هوا به راحتی از پارچه کتان عبور می کند ، باعث ایجاد حساسیت پوستی نمیشود ،روتختی کتان یک نفره بسیار نرم و بعد از هربار شستشو بسیار سفاف و نرم میشود ، روتختی کتان پرز پرز نمیشود و گرد و خاک را جذب نمی کند ، روتختی کتان یک نفره رطوبت پوست را در تعادل نگه می دارد و هنگام استفاده از آن عرق نمی کنید.

انواع رنگ روتختی کتان یک نفره :

در هنگام خرید روتختی کتان یک نفره باید به رنگ و طرح آن توجه داشته باشید. روتختی کتان در رنگ های :
سفید
ابی
صورتی
کرم
که هر کدام دارای زیبایی خاصی است. به این نکته توجه داشته باشیدکه رنگ روتختی باید با اجزا اتاق هماهنگی داشته باشد. استفاده از رنگ های مکمل بهترین گزینه برای زیبایی اتاق خواب است.
ر وتختی ها برای محافظت از تخت خواب ها تهیه و عرضه می شوند و در انواع تک نفره و دو نفره تولید می‌ شوند. هم چنین این محصولات از پارچه های گوناگونی تهیه شده که هر کدام کیفیت خاص خود و قیمت مخصوص به خود را دارد. یکی از بهترین انواع روتختی ها، روتختی کتان یکنفره می باشد که بسیار پر مصرف و پر فروش نیز هست اما قیمت روز روتختی کتان یکنفره به عوامل مختلفی بستگی دارد و به همین خاطر نمی‌ توان قیمت دقیقی را برای آن تعیین کرد.