روتختی هتلی یکی از مهم ترین از اصلی ترین مواردی است که باید در هتل ها مرتبا تعویض شود. همچنین وجود کالای خواب مناسب ائم از بالش مناسب ، وجود رو بالشی و ملحفه تمیز باید رعایت شود.امروزه با وجود سفر های زیاد هتل ها باید امکانات خوب و کاملی داشته باشند تا مسافرین بتوانند از سفر خود لذت ببرند. فروشگاه روتختیم دارای انواع روتختی هتلی ابریشمی یک نفره و دو نفره است که میتوانید باتوجه به رسلیقه خود انتخاب کنید. در این مقاله به بررسی انواع رو تختی هتلی می پردازیم.

انواع پارچه روتختی هتلی :

پارچه هتلی راه راه :

روتختی هتلی به دلیل این که آلودگی ها را نشان دهد بایدبه رنگ سفید باشد. روتختی هتلی به دلیل این که تنوع داشته باشد بایدبه سمت پارچه راه راه رفته است. روتختی هتلی راه راه دارای کیفیت مناسب است که یک پارچه ایده آل برای هتل ها است.

پارچه ژاکارد هتلی :

پارچه ژاکارد نوعی روش برای ایجاد پارچه هتلی است که دارای کیفیت مناسب و قابل شستشو است. چون روتختی هتل ها مدام تعویض و شسته میشود باید از پارچه با کیفیت در تولید روتختی استفاده شود.

انواع پارچه هتلی :

پارچه هتلی با نام های تترون ، پلی استر ، پنبه ، ابریشمی ، و… است. از نظر شکل ظاهری پارچه هتلی به صورت ساده ، راه راه ، پلی استر پنبه ای می توان دسته بندی کرد.

ویژگی روتختی هتلی :

همان طور که در بالا گفته شد به دلیل تعویض زیاد روتختی هتلی جنس و کیفیت آن باد بسیار مناسب باشد روتختی هتلی باید نرم بوده ، تراکم یکدست داشته باشد ، کیفیت و رنگ و میزان آبرفت پارچه مناسب باشد.

کارخانجات تولید روتختی و فروشگاه روتختیم باتوجه به استاندارد ها روتختی هتلی را تولید و عرضه می کنند. روتختی هتلی با کیفیت جنس بهتر و در تیجه قیمت بالا تری دارد. مهم ترین نکته برای روتختی هتلی توجه به شستشوی آسان و از بین رفتن سریع لکه ها است.

به این نکته توجه داشته باشید که روتختی هتلی از جنس پنبه ، پشم ، ابریشم یا ساتن باشد. زیرا این الیاف دوام و ماندگاری بالایی دارد و بسیار کم چروک میشوند.

برای فصل زمستان روتختی پشمی یا فلائل گزینه مناسبی است. برای هتل های پنج ستاره که تجملاتی روتختی هتلی ساتن ابریشم و میکروفیبر ، یا مایکروفایبر گزینه مناسبی است. در نتیجه انتخاب روتختی هتلی بستگی به فصل و نوع هتل دارد.

نکات مهم برای خرید روتختی هتلی :

برای خرید روتختی هتلی ابریشمی باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

سایز تختخواب

رنگ و طرح دکوراسیون اتاق هتل

الیاف استفاده شده در روتختی

قیمت روتختی هتلی

طریقه شستشو روتختی هتلی

جمع بندی :

همانطور که گفته شد جنس روتختی هتلی بسیار اهمیت دارد باید از الیاف ضد حساسیت استفاده شود. علاوه بر آن کیفیت روتختی هتلی برای شستشو باید مناسب باشد با مراجعه به فروشگاه روتختیم می توانید انواع روتختی هتلی ابریشمی را انتخاب و خریداری کنید.